Ingyenes klíma kiszállítás
Otthon maradnál? Ingyen kiszállítjuk Neked!
Nálunk a futár igazodik hozzád! A megrendelésed leadásakor, lehetőséged van a megjegyzés rovatban kiválasztani, hogy a megrendelt termékeket azonnal, vagy az általad megadott napon kerüljön kiszállításra.
Mikor és hogyan történik a kiszállítás?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik, a rendelés leadásakor megjelölt napon. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk.
Honnan tudhatok meg bővebb információkat a csomagomról?
Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben és SMS-ben is küldünk értesítést, valamint megtekintheted a Belépés / Fiókom menü alatt is a rendelésed állapotát.
Nem talált otthon a futár? Ingyenesen újra kiszállítjuk!
Amennyiben a kézbesítő a klíma átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.
Kérjük, hogy a csomag sértetlenségét és kiszállított klíma típusszámát az átvételkor ellenőrizd le!
Ha sérült a csomag vagy hiányos, reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre! Ha másik klímát tartalmaz, mint amit megrendeltél ne vedd át, küldd vissza a futárral.
Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei:
Royal-Sprint futárszolgálat:
Telefonszám: +36-1-2163606, +36-1-217-3707
Nyomonkövetés (Fuvarlevélszámról a futárnak történő átadás követően e-mailben tájékoztatunk)